workshop doosjes

dinsdag 31 juli 2012

Baby doosje gemaakt voor Saar

 Dit doosje heb ik gemaakt voor vrienden van ons.
Ik heb er denk ik een heel mooi boekje van gemaakt.
de papa en de mama waren er heel blij mee.

 Doosje met het boekje er in

 voorkant boekje 
 eerste pagina met gedichtje en geboorten kaartje 


 de lieve kleine Saar
 tijdstip van geboorte 

 De mama 
 De papa 

 trotse broertje 


 in elke pagina heb ik een kaartje gedaan met een kinderliedje 





 ziet er dat niet prachtig uit 


Ben heel trots op dit project ook dit heb ik zo zelf bedacht
en ik be er echt zeer zeer tevreden over erg leuk om te maken 

7 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh wowwww Wilma,Wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Wilma zei

Hallo Wilma,
Bijna iedere keer als ik hier kom kijken show jij een PROJECT.....een PRACHTIG project. Jeetje wat een werk en wat leuk al die labeltje met die kinderliedjes.
Daar moet op gedronken worden hi, ha, ho.....daar moeten ze nog maar even mee wachten ☺☺☺.
Liefs Wilma

henny18 zei

Het is weer eens een super mooi project geworden,maar dat wist je al.wat gaaf is die geworden,zeker in het echie.

Groetjes

Monique - Mienokje zei

Wat een prachtig, persoonlijk cadeau heb je gemaakt. Wat zullen de nieuwbakken ouders blij zijn geweest toen ze dit kregen. Je kan zien dat je het met liefde hebt ontworpen en gemaakt. Groetjes, Mienokje

cornelie zei

wat een schitterende creatie Wilma!!!Groetjes, Cornelie

Angela zei

WOW Wilma

Schattige baby doosje en je andere creaties zijn ook weer prachtige mijn complimenten hoor.

Fijn weekend nog.
Groetjes Angela

Gerrina zei

Hoi Wilma. Je blog gevonden en er wat op rondgekeken. Kan hier wel zien waarom jij zaterdag zo snel was! Jij hebt duidelijk meer ervaring... Dit is ook een heel gaaf boek geworden! Ik heb sinds zaterdag weer meer zin in scrappen gekregen, dus ga ik m'n fotoboeken weer 'ns bijwerken. En een paar boekjes maken lijkt me nu ook een stuk makkelijker! Leuk om je ontmoet te hebben; nog dank voor de tape en wie weet tot gauw in blogland of bij de Scrapheap? Groetjes, Gerrina