workshop doosjes

zondag 6 mei 2012

Doosje zelf bedacht en gemaakt



Dit doosje heb ik gemaakt voor mijn collega, zij is van functie veranderd binnen Herlaarhof en ik
vind dat heel erg. Leuk voor haar natuurlijk maar minder voor mijn.
Maar goed in de pauzens kan ik altijd nog met haar lunchen hi hi.

Yvonne is altijd zo weg van mijn creaties, zo ook van mijn thee doos die ik gemaakt had. Dus dacht ik
ga voor haar ook een mooi doosje maken.
En het is gelukt ze vond hem fantasties.

Ik heb hem helemaal zelf gesneden uit clipboard en in elkaar geplakt.
mooi gemaakt met het oprachtige pion papier.




 Versierd met nostalgiese plaatjes
past moo bij haar buffetkast







En natuurlijk een klein kado er in.
Ben blij dat ze hem zo mooi vond want ik heb er wel twee weken aan gewerkt.
en benieuwd wat jullie er van vinden



Fijne dag
Liefs Wilma 

14 opmerkingen:

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo, Wilma, Du machst aber wunderschöne Sachen. Da bin ich ganz weg. Soooooooo viel Arbeit!! Liebe Sonntagsgrüsse, Ulla

henny18 zei

Geweldig mooi is die ook weer,en wat heb je daar ook weer veel werk aan gehad,maarrrrrrrrr dan heb je ook wat.
Fijne zondag nog verder.

Wilma zei

Hallo Wilma,
Het is weer een JUWEEL....het deksel vind ik zo APART ☺☺☺.
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Grietje Jansen zei

Oh Wilma, wat een prachtige doos.
Schitterende hekjes heb je er ook op.
Romantisch met dat designpapier.
Daar zou toch een ieder blij mee zijn dacht ik.

Grietje

Christa zei

wow wat gaaf weer zeg, super dat je dat zelf ontwerpt knap hoor xx christa

Hermien zei

prachtig gemaakt...

Hermien zei

prachtig gemaakt,

Groetjes hermien

Riet zei

Wowwww Wilma,wat is die schitterend.
Lief die plaatjes,mooi papier.
En een geweldige details.

Liefs Riet.

marion zei

Schitterend gepimpd doosje. Liefs, Marion

Martha zei

Hoi hoi Wilma,
via Wilma.. heb ik je blog ontdekt!
Wat maak je leuke dingen!
Ik ben volger van je geworden!
Als je zin hebt kom ook eens langs op mijn blog!
Groetjes van Daatje

Liesbeth zei

Prachtig gemaakt Wilma.
gr. Liesbeth

Yvonne zei

Heel erg mooi Wilma!

Lenie zei

Wat een prachtige doos, erg mooi hoor en wat veel werk zit daar in.
groeten Lenie

Dortesjs zei

love this box its so very elegant