workshop doosjes

maandag 2 april 2012

Groetjes kaartje

Deze keer heb ik een easel kaart gemaakt.
Ik dacht is weer eens wat anders.
Ik heb get geweldige Pion papier gebruik.
In het midden heb een in shape van crea lies gebruikt met daarop een Bookplate van Tim Holtz.
De rand heb ik beplakt met parel snoer dat viel nog niet mee!
Aan de onderkant heb ik een spellbinder gestandst waar je dan iets op kunt schrijven.
Verder afgewerkt met wat bloemen en blaadjes gemaakt met een doohickey van magnolia.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs Wilma


11 opmerkingen:

Andrea zei

Supermooie kaart Wilma,
prachtig is ook dat dingetje in het midden van Tim
groetjes andrea

Wilma zei

Hallo Wilma,
Wat een PRACHTIG easelkaartje heb jij gemaakt en wat komt de In Shape mal van Crealies MOOI tot z'n recht.
Lieve groetjes retour van de andere Wilma ☺☺☺

Chantal zei

Hi Wilma, wat een supermooie easel heb je gemaakt! Lieve groetjes, Chantal

Marijke zei

Heel mooi easelkaartje en leuk dat parelrandje.

Groetjes, Marijke en Chantal

Angelique zei

Zo mooi en stijlvol! schitterend wilma!

marion zei

Wat een prachtig papier heb je gebruikt en wat is dat mooi geworden ! Liefs, Marion

Unknown zei

wat een schattige kaart en ik zie al helemaal voor me hoe lastig het is zo`n parelsnoer randje!
het is wel een gaaf ideetje zeg!
xox
linn

Riet zei

Wat een schitterende kaart Wilma.

Liefs Riet.

Liberta zei

Wat een pracht van een kaart. Het papier is echt om te kwijlen.
vind hem super.

Liefs, Lieb

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi easelkaartje Wilma, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

jolanda zei

leuk gedaan