workshop doosjes

zondag 14 augustus 2011

Schatkist gemaakt.

Hallo allemaal,
Ik wil eerst even iedereen bedanken voor de vele berichtjes die ik de laatste tijd van jullie heb gekregen.
Vind het heel erg leuk al jullie reacties te lezen.

Voor nu heb ik een schatkist gemaakt. het patroon staat in de laatste hobbyjournaal.

Voorkant van de schatkist
het papier is van Maja
Dit is de achterkant. met vlinder van Doilies
De bovenkant versierd met verschillende bloemen en Doohickeys
En de binnenkant ook netjes bekleed met scrappapier.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. zelf ben ik tevreden.

ik wens iedereen een fijne zondag, wij gaan naar puck en muck, met vrienden van ons
dat is heel leuk voor kleine kinderen ( zeggen ze )
Hoop dat het leuk word, en dan kan ik vanmiddag nog even knutselen, ben de picknick mandje uit het magnolia magazine aan het maken word erg mooi moet ik zeggen het is wel een echte uitdaging veel gepuzzel.

Liefs Wilma

13 opmerkingen:

henny18 zei

Wat een stom ding weer zeg( hi hi )
grrrrrrrr helemaal geweldig zeg,wat is die gaaffffffffffffffffff.

Veel plezier vandaag.

Groetjes Oma

Miranda Slagboom-de Groot zei

dat ziet er heel mooi uit.
succes met je picknickmand en veel plezier bij puck en muck
groetjes miranda

Riet zei

Wat een schitterend schatkistje Wilma.
Heel mooi papier en die bloemen echt super.

Liefs Riet.

Dina zei

prachtig en wat stop je er in? veel plezier vandaag

Marijke zei

Prachtig, romantisch schatkistje! Gaaf papier! Mooie bloementoef.
groetjes, Marijke en Chantal

regina zei

een superrrr gaaf schatkistje!!

heel erg mooi gemaakt en een hele mooie vlinder!!

gr regina

roelie zei

wilma

hij is super mooi geworden je schatkist

nu maar hopen dat hij goed vol word hi hi heel erg geslaagt meid

op naar de volgende picknick mand

gr roelie S

Hetty zei

Wauuuw wat een super gaaf doosje

gr hetty

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig schatkist Wilma, super mooi! Ik hoop dat je dag geslaagd was vandaag.
Groetjes van Jacqueline

Wilma zei

Hallo Wilma,
Jeeeeeetje, wat een SCHAT van een kist ☺☺☺
Nog een fijne avond.
Liefs Wilma

Liberta zei

Hai Wilma,

Wat is ie weer gaaf geworden.
Vind het een beeldig schat kistje.
Daar wil ik wel mijn "schatjes" in bewaren.


Liefs, Lieb

Frosien zei

Scitterend doosje, wat heb je deze mooi aangekleed, je hebt mooi papier gebruikt hoor. Groetjes Frosien

manuela zei

wow wat een mooie schatkist en Gaaf papier! Mooie bloemen toef.
en de koekjes waren heerlijk en ze waren snel op

groetjes manuela